Kraj

Launch kremu Idèalia priorytetowym projektem Vichy

Nad kampanią pracowały agencje TBWA i ZenithOptimedia.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fv25U5C0DOXk%26feature%3Dyoutu.be%22%7D

L’Oreal wprowadza na polski rynek nowy krem Vichy Idèalia. Działania obejmują adaptację reklamy telewizyjnej, kampanię prasową,  digital z elementami wideo, materiały POS oraz eventy w galeriach handlowych.

Podczas eventów konsumentki mogą skorzystać z profesjonalnych konsultacji. Akcja potrwa do końca czerwca br. Jest to jeden z największych projektów zaplanowanych w tym roku przez markę Vichy.

Kampania została przygotowana przez zespół Vichy i agencję TBWA. Zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.

Agencja TBWA od początku 2012 roku odpowiada za strategiczną i kreatywną obsługę marki Vichy z portfolio L’Oreal. Klient ten został pozyskany po sieciowym rozdaniu, w którym budżet straciła globalnie agencja Euro RSCG.