Kraj

Personel Wizz Air ambasadorem marki

Wybrani członkowie litewskiej załogi operatora wezmą udział w kampanii reklamowej. Kampanię w Facebooku prowadzi polska agencja Fenomem.

Personel Wizz Air ambasadorem marki
Linie lotnicze Wizz Air rozpoczęły kolejną kampanię w Facebooku z cyklu Wizz Ambassadors. W ramach prowadzonych działań użytkownicy Facebooka wybierają spośród personelu linii lotniczych dwie osoby, które ich zdaniem będą najlepszymi ambasadorami marki. Zwycięzcy wezmą udział w akcji promującej Wizz Air, a ich wizerunki zostaną wykorzystane w kampanii reklamowej. Tegoroczna edycja w odróżnieniu od poprzedniej dotyczy tylko Litwy.

Kampania, mimo że tym razem wybierać można tylko spośród litewskiego oddziału Wizz Air, ma charakter międzynarodowy, a cała komunikacja prowadzona jest w języku angielskim.

Za produkcję i przygotowanie aplikacji oraz grafiki, a także za administrowanie stroną odpowiada agencja Fenomem.