Przetargi

PKO BP rozpisuje przetarg na zakup internetu

Ten budżet do tej pory obsługuje Value Media.

PKO Bank Polski ogłosił przetarg na wybór interaktywnego domu mediowego, który zajmie się planowaniem i zakupem mediów w internecie. Do tej pory budżet ten obsługuje Value Media. Szczegółowe informacje i pliki dotyczące niniejszego przetargu mają być dostępne od dzisiaj na stronie internetowej banku www.pkobp.pl w odnośniku “przetargi, licytacje i ogłoszenia”. Agencje mogą składać oferty do 21 maja br.

Przypomnijmy, że równocześnie PKO BP prowadzi przetarg na agencję świadczącą usługi SEO/SEM. Termin składania ofert minął 7 maja. Monika Gujska z zespołu planowania i zakupu mediów PKO BP nie chciała informować, które agencje złożyły oferty w tym przeglądzie i ile ich było.

Jak wynika z danych Kantar Media, PKO BP wydał w ub.r. na reklamy w mediach 137,2 mln zł (to wydatki liczone cennikowo), aż o 130 proc. więcej niż w 2010 r. (59,7 mln zł).