Kraj

Getin Bank rozpoczął nową kampanię

Bank reklamuje swoją ofertę kredytową.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FfYjvK9HTmv8%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Getin Bank przygotował na wiosnę i lato nową promocję kredytów gotówkowych – jej wprowadzeniu towarzyszyć będzie kampania w TV, prasie oraz internecie, która potrwa do połowy czerwca.

“Wyprzedaż kredytów“ promowana jest spotem telewizyjnym, kolejnym z serii kreatywnej przygotowanej przez agencję Bardzo. Media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest, działania PR wspiera agencja Rc2.
 
Getin Bank przygotował w swojej ofercie “wyprzedaż kredytów gotówkowych”. Od 7 maja do 31 lipca 2012 roku oprocentowanie kredytów gotówkowych zostało obniżone o 30 proc. w stosunku do stawek podstawowych obowiązujących w danej ofercie.