Kraj

LOT sprawdza, czy fan page sprzedaje

Marketer rusza z promocją w mediach społecznościowych.

W Facebooku ruszyła akcja promocyjna PLL LOT. Polega ona na użyciu aplikacji, która po podaniu numeru telefonu wysyła użytkownikowi SMS-em unikatowy kod promocyjny upoważniający go do 10-proc. zniżki na zakup dowolnego biletu na lot.com. Każdy użytkownik Facebooka może skorzystać z aplikacji tylko raz.
 
 LOT ma zamiar rozdać 15 tys. takich kodów, które będą ważne do 9 czerwca. 

– Aplikacja pozwoli nam bardzo łatwo sprawdzić, jak budowanie społeczności wokół marki przekłada się na realne korzyści finansowe dla firmy, czyli sprzedaż biletów – mówi Miron Mironiuk, digital data & connections director, advisor to the board DDB Warszawa. 

Za pomysł i realizację aplikacji odpowiedzialny jest dział digital data & connections agencji DDB Warszawa, która odpowiada za całościową obsługę PLL LOT.