Kraj

Sawex Foods repozycjonuje cenowo markę Twój Błonnik

Marketer chce zwiększyć konkurencyjność marki na rynku.

Marka Britta, należąca do portfolio Sawex Foods, repozycjonuje cenowo produkty z linii Twój Błonnik. Nowe ceny są niższe od dotychczasowych o 20-30 proc. Zmiana ceny obejmuje produkty: Twój Błonnik z płatkami pszennymi i truskawkami, Twój Błonnik z płatkami pszennymi, słonecznikiem i żurawiną oraz Twój Błonnik bez dodatku cukru.

Nowa polityka cenowa związana z obniżeniem cen produktów ma na celu zwiększenie konkurencyjności i atrakcyjności marki wśród konsumentów. – Zdajemy sobie sprawę, że na decyzje zakupowe Polaków w znacznym stopniu wpływają ceny – mówi Marta Wolak z działu marketingu Sawex Foods. – W trudnych ekonomicznie czasach konsumenci ostrożniej planują wydatki, chcemy im w tym pomóc, obniżając ceny, jednocześnie nie rezygnując z wysokiej jakości produktów.

Od kwietnia br. marka Britta realizuje ogólnopolską akcję promocyjną wszystkich produktów z linii Twój Błonnik. Działania konkursowe są adresowane do konsumentów i punktów sprzedaży detalicznej. W puli nagród do wygrania są samochód Mitsubishi Colt i vouchery na pobyt w hotelu spa. Promocyjne produkty mają specjalne etykiety z informacją o zasadach promocji. Akcja potrwa do końca lipca.