Kraj

Crispy Natural rozpoczyna kampanię

Komunikację nowego produktu przygotowała agencja What.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FF2zTAu2PWas%22%7D
Producent przekąsek Crispy Natural wprowadza na rynek chipsy z
sera o obniżonej do 20 proc. zawartości tłuszczu.

Marketer wybrał w drodze konkursu trzy firmy odpowiedzialne za działania komunikacyjne. Strategią komunikacji, kreacją spotów, materiałów reklamowych i POS zajęła się agencja reklamowa What,
zakupem i planowaniem mediów – dom mediowy MediaON, a media relations – agencja Kalitero PR.

Kampania swoim zasięgiem obejmuje internet, media społecznościowe, telewizję internetową oraz prasę kobiecą i outdoor. Potrwa do końca maja 2012.