Kraj

BAV Consulting zbadał Bonduelle na Ukrainie

Spółka z grupy Y&R Brands wykonała projekt poza Polską.

Na zlecenie Bonduelle Development z Francji BAV Consulting, struktura badawcza należąca do grupy Young & Rubicam Brands w Polsce, przygotowała analizę kondycji marki na Ukrainie.

Badanie, które przeprowadziło BAV Consulting, dotyczy segmentu żywności przetworzonej, w tym warzyw w puszkach i słoikach oraz mrożonek. Objęło ono analizę pozycji rynkowej marki Bonduelle na Ukrainie, rozwój brandu, jak również trendy rynkowe panujące w tej kategorii produktów. To już trzeci projekt BAV Consulting dla marki Bonduelle – wcześniejsze projekty obejmowały rynek brazylijski oraz rosyjski.

BAV Consulting posługuje się narzędziem BrandAsset Valuator powstałym w 1993 r. jako światowe badanie opinii konsumenckich i narzędzie mierzące kondycję oraz wartość marek. Agencja korzysta też z własnych, unikatowych narzędzi: segmentacji 4Cs (klasyfikującej konsumentów danej marki) oraz Y&Rchetypes (odtwarzającego rolę marki w życiu konsumenta).