Kraj

Ergo Hestia chwali się współpracą z wielkim biznesem

Ubezpieczyciel postanowił przeprowadzić kampanię wizerunkową.

Towarzystwo ubezpieczeniowe STU Ergo Hestia przygotowało wizerunkową kampanię reklamową, w której podkreśla współpracę z największymi firmami w kraju.
Reklamy pojawią się w tygodnikach opinii: “Wprost”, “Newsweek” i “Polityka”, w miesięcznikach: “Harvard Business Review”, “Bussinesman.pl” i “Nowy Przemysł”, oraz internecie (w portalu gospodarczym Wnp.pl). Wykorzystane będą hasła, takie jak: “85 proc. firm notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych ubezpiecza Ergo Hestia”, “90 proc. z pierwszej dziesiątki najbardziej zyskownych przedsiębiorstw w Polsce…”, “90 proc. z pierwszej dziesiątki najcenniejszych polskich marek…”,  “83 proc. firm budowlanych notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych…”.

Kreację reklam ubezpieczyciel przygotował we własnym zakresie, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy BrandConnection.