Ferrero Polska wspiera loterią promocyjną sprzedaż limitowej edycji cukierków Tic Tac. Nawiązuje ona do zbliżających się mistrzostw Euro 2012 – do sprzedaży wprowadzono Tic Taki w kolorze biało-czerwonym, o smaku cherry-orange.
Promocja trwa do września br., a sprzedaż produktów, które są objęte loterią, do połowy czerwca br. Każde opakowanie z limitowanej edycji cukierków Tic Tac zawiera kod upoważniający do udziału w akcji.
Wśród nagród w loterii znajdują się m.in.: 11 kart płatniczych z 8 tys. zł na każdej, stoły do piłkarzyków, fotele, pufy. Wartość całej puli nagród wynosi ponad 800 tys. zł.
Loterię wspiera kampania reklamowa obejmująca m.in. emisję dwóch spotów telewizyjnych oraz działania w internecie i aktywności w Facebooku.
Nie udało nam się ustalić, jakie agencje odpowiadają za loterię oraz kampanię, która ją wspiera.