Przetargi

Dwa przetargi Totalizatora

Marketer prowadzi przetarg na PR i na badania.

Totalizator Sportowy prowadzi równolegle dwa przetargi. W jednym z nich wybierze agencję do obsługi public relations, w drugim szuka wykonawcy badania.

Do zadań agencji PR należeć będą m.in. działania media relations, dbanie o wizerunek Totalizatora w mediach, PR korporacyjny, działania wizerunkowe w zakresie CSR, obsługa PR Oddziału Wyścigi Konne na Służewcu w Warszawie, komunikacja kryzysowa, komunikacja wewnętrzna, zarządzanie profilem w Facebooku itp. Wyłoniona w przetargu agencja zajmie się obsługą PR Totalizatora do końca grudnia 2014 r. Totalizator nie wyklucza jednak możliwości przedłużenia zawartej umowy na kolejne lata. Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 25 maja br., jest wpłata wadium w kwocie 50 tys. zł.

Drugi przetarg Totalizatora dotyczy obsługi tej spółki w zakresie realizacji badań “Tajemniczy klient w punktach sprzedaży”. Projekt ma obejmować 12 tys. audytów w trzech turach. Przetarg trwa do 1 czerwca br., warunkiem udziału w nim jest wpłata wadium w kwocie 25 tys. zł, a jego zwycięzca będzie pracować dla Totalizatora przez półtora roku.