Kraj

Scholz & Friends powiększa zyski

Grupa Mediacap opublikowała wyniki za I kwartał.

Agencja Scholz & Friends Warszawa rozpoczęła rok z zyskiem. Jej przychody w I kwartale 2012 r. wyniosły 2,9 mln zł (wzrost o 24,9 proc. w porównaniu z tym samym okresem w 2011 r.), zysk netto był zaś na poziomie 49,5 tys. zł, to o 20 tys. więcej niż w IV kwartale 2011 r.

To drugi zyskowny kwartał tej spółki po przejęciu jej przez Mediacap w lutym 2010 r. Lepsze wyniki możliwe były nie tylko dzięki zleceniom od obecnych klientów, m.in. Tchibo Polska, Opel, Kaufland i Złotych Tarasów, ale również dodatkowym pracom na rzecz takich marek jak Onet czy Sony.

Koszt wynagrodzeń pracowników w I kwartale w agencji wyniósł 408 tys. zł.

Scholz & Friends należy do grupy Mediacap notowanej na New Connect, w skład której wchodzi również agencja EMLab. Największymi udziałowcami spółki Mediacap są: Jacek Olechowski, Filip Friedmann oraz Marek Żołędziowski.

Dane finansowe pochodzą ze sprawozdania z działalności zarządu Mediacap SA za I kwartał 2012 r.