Kraj

Brandbank wchodzi do Polski

Brytyjski dostawca rozwiązań dla e-commerce produktów FMCG połączył się z lokalną firmą,

Działalność Brandbanku polega na tworzeniu baz danych o produktach FMCG. Bazy te zwierają zdjęcia, informacje o składzie, wartościach odżywczych itp. Dane tego rodzaju wykorzystywane są przede wszystkim przez branżę e-commerce, mobilne aplikacje zakupowe, wirtualny merchandising, marketing online i offline  Obecnie w Polsce danymi o produktach w wersji cyfrowej nie dysponują nawet sami marketerzy, co jest dużym utrudnieniem rozwoju rynku e-commerce.

Brandbank wszedł na polski rynek dzięki fuzji z lokalną spółką GlobalProduct, szczegółów tej transakcji nie podano.
Brandbank ma już swoich pierwszych klientów w Polsce. Firma współpracuje już z Tesco oraz między innymi sklepami internetowymi: Frisco.pl, A.pl, Alma24.pl.
Brandbank pochodzi z Wielkiej Brytanii, gdzie działa od 14 lat. Do jego klientów na świecie należą między innymi: Asda-Walmart, Booker, Boots, Makro, Musgrave Group, Ocado, Sainsbury’s, Tesco i Waitrose. Firma ma biura, studia fotograficzne i magazyny w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Czechach oraz na Filipinach i w Tajlandii.