Kraj

Demo przygotowało produktową kampanię przypraw grillowych Kamis Przyprawy SA

Firma Kamis Przyprawy SA rozpoczęła kampanię reklamową przypraw do grilla. Kreację materiałów promocyjnych przygotowała agencja reklamowa Demo Effective Launching. Planowaniem...

Firma Kamis Przyprawy SA rozpoczęła kampanię reklamową przypraw do grilla. Kreację materiałów promocyjnych przygotowała agencja reklamowa Demo Effective Launching. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa. Kampania promocyjna będzie prowadzona w tytułach prasowych: “Elle”, “Naj”, “Olivia”, “Gala”, “Pani Domu” oraz w mediach regionalnych. W ramach akcji przygotowano działania promocyjne skierowane bezpośrednio do konsumenta (m.in. konkursy radiowe, specjalne zestawy produktów). Akcja reklamowa potrwa cztery miesiące. W swojej ofercie grillowej Kamis ma 26 produktów. Według danych Memrb za 2003 rok udziały ilościowe marki Kamis w segmencie przypraw grillowych wyniosły 43 proc., a wartościowe – 61 proc. (JD)