Kraj

Sanofi-Aventis wspiera nowy wariant No-Spy

Nad kampanią pracował Publicis razem z ZenithOptimedia.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FIzlGKMB-vck%22%7D
Producent farmaceutyków Sanofi-Aventis rozpoczął kampanię reklamową leku rozkurczowego No-Spa Comfort. Tabletki w tym wariancie są powlekane i dzięki temu pozbawione gorzkiego smaku.

Działania prowadzone są w głównych stacjach telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. Ponadto kampania widoczna jest w kinach i internecie.

Za kreację odpowiada agencja Publicis. Media zaplanował i kupił ZenithOptimedia.