Kraj

400 tys. konsumentów w programie MyCoffeeheaven

Po pół roku funkcjonowania marketer mówi o sukcesie swojego programu lojalnościowego.

Ponad 400 tys. użytkowników i ponad 60 tys. zarejestrowanych na stronie www.mycoffeeheaven.pl kart to półroczny bilans programu lojalnościowego MyCoffeeheaven. Wdrożony przez markę Coffeeheaven z agencją Data Solutions program działa od końca września 2011 r. we wszystkich kawiarniach należących do sieci.

– Nasi klienci bardzo aktywnie korzystają z serwisu online, w którym na bieżąco śledzą liczbę zgromadzonych punktów oraz pozyskują informacje na temat planowanych akcji promocyjnych – mówi Dorota Szczerbicka, head of marketing Coffeeheaven.

Od początku trwania programu na stronie www.mycoffeeheaven.pl przeprowadzono wiele krótkookresowych aktywności oferujących zarejestrowanym uczestnikom szereg korzyści. Jedną z nich są otrzymywane za zakup promocyjnych produktów dodatkowe punkty, jak w trwającej akcji “Poczuj wiosnę z Mangoccino”, w której klienci otrzymują podwójną ich liczbę na dedykowanych kontach punktowych. Z kolei na początku kwietnia klienci Coffeeheaven zostali zaproszeni do udziału w przeprowadzanym przy współpracy z marką Samsung oraz operatorem sieci T-Mobile konkursie “Zyskaj dzięki rejestracji w MyCoffeeheaven”. Udzielając odpowiedzi na zadane przez organizatorów pytanie, uczestnicy mają szansę na zdobycie ufundowanych przez partnerów nagród.

Przed startem programu marketer przeprowadził badania konsumenckie. Wynikało z nich, że konsumenci najbardziej chcą być wynagradzani za lojalność produktami Coffeeheaven, natomiast mniej są zainteresowani przywilejami, np. specjalną obsługą w kawiarniach.