Kraj

V&P przygotowała projekt BTL dla marki Capri-Sonne

Agencja reklamowa V&P przygotowała konkurs konsumencki wspierający sprzedaż soków marki Capri-Sonne z portfolio firmy Hero Polska. Akcja będzie się toczyć...

Agencja reklamowa V&P przygotowała konkurs konsumencki wspierający sprzedaż soków marki Capri-Sonne z portfolio firmy Hero Polska. Akcja będzie się toczyć pod hasłem “Wakacyjny konkurs Capri-Sonne”. V&P opracowała koncepcję akcji oraz zajęła się w całości jej przygotowaniem i organizacją, w tym projektami materiałów POS. Po zakupie soków Capri-Sonne konsument ma wyciąć z nich kody kreskowe i dokończyć zdanie “Wakacje to dla mnie…” , a następnie wysłać całość pod wskazany adres. Do wygrania są trzy rodzaje nagród w zależności od liczby kodów: 1000 kubków ze słomką dla zgłoszeń zawierających 5 kodów, 300 zestawów płetwonurka dla zgłoszeń z 10 kodami i 80 podwodnych aparatów fotograficznych dla zgłoszeń z 15 kodami. O konkursie informują toppery promocyjne, paski promocyjne na pięciopakach i stickery na każdym opakowaniu. Konkurs rozpocznie się 1 maja br. i potrwa do końca czerwca br. V&P współpracuje z Hero Polska od dwóch lat na zasadzie projektowej. Dotąd agencja realizowała projekty BTL i opakowania dla marki batonów Corni. (JP)