Kraj

Onet rusza z piłkarskim magazynem wideo

Wyłącznym sponsorem programu "EuroKontakt" została Coca-Cola.

“EuroKontakt” to nowy cykliczny program wideo Onetu o tematyce piłkarskiej, przygotowany specjalnie na mistrzostwa Euro 2012. Autorem programu jest Michał Kołodziejczyk, dziennikarz “Rzeczpospolitej”.

Program jest emitowany codziennie. Obecnie ekipa redakcyjna “EuroKontaktu” realizuje programy na zgrupowaniu polskiej kadry w Austrii. Kolejne odcinki będą powstawać na żywo w mobilnych studiach OnetSport, które staną w pobliżu stadionów w Warszawie, Wrocławiu i podczas finału w Kijowie, oraz w warszawskim multimedialnym studio Onetu. Podczas Euro 2012 reporterzy OnetSport będą obecni z kamerami we wszystkich polskich miastach gospodarzach, a także w Krakowie, gdzie swoją bazę mają trzy czołowe reprezentacje piłkarskie.

Wyłącznym sponsorem magazynu “EuroKontakt” została marka Coca-Cola. – Ludzie na całym świecie pasjonują się piłką nożną. Nie ma więc lepszej platformy do komunikacji z naszymi konsumentami niż właśnie futbol, który wiąże się z pasją, emocjami i radością, a więc dokładnie z tymi samymi wartościami, jakie niesie ze sobą nasza marka. Poprzez działania, jakie podejmujemy, staramy się cały czas wzmacniać świadomość naszej marki jako sponsora UEFA Euro 2012. Wierzymy, że nasza obecność w projekcie “EuroKontakt” portalu Onet pomoże nam w osiągnięciu tego celu – mówi Grzegorz Gęsik, marketing activations manager Coca-Cola.