M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nestle wspiera kampanią dwie nowości w ofercie Winiary Pomysł na...

Beata Goczał | 25 maja 2012, 06:00

Promuje w niej fiksy do potraw z grilla.

Nestle Polska wprowadziło do oferty fiksów Winiary Pomysł na... dwa nowe produkty dedykowane potrawom z grilla. Są to Winiary Pomysł na... piersi z kurczaka w marynacie jogurtowo-czosnkowej oraz Winiary Pomysł na... karkówkę w marynacie pikantno-ziołowej.

Launch produktów wspiera kampania reklamowa w telewizji autorstwa agencji Legend Group. Media do kampanii zaplanował i kupił MEC, stronę internetową i kampanię w internecie przygotowała agencja Lemon Sky. Działania public relations dla marki prowadzi agencja Euro RSCG Sensors.

Dodatkowym wsparciem nowych Pomysłów na... są m.in. działania na terenie sklepów. Nowe produkty są też częścią promocji grillowej marki Winiary "Spotkajmy się na grillu”, której towarzyszą działania w miejscu sprzedaży, takie jak: promocje cenowe, mechanizmy buy & get, dodatkowe ekspozycje. Nestle ma obecnie w ofercie Winiary Pomysł na... 38 produktów. Głównym konkurentem marketera w tej kategorii rynkowej jest należąca do Unilever Polska marka Knorr. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,