M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Volvo promuje technologię City Safety dla modelu XC60

Beata Goczał | 25 maja 2012, 06:00

Kampania potrwa dwa miesiące.

Volvo Auto Polska rozpoczęło dwumiesięczną kampanię reklamową promującą model XC60 i system City Safety.

Celem kampanii jest zaprezentowanie modelu Volvo XC60 oraz zastosowanej w nim technologii City Safety. Jest to układ, który przy użyciu czujnika laserowego wbudowanego w górną część szyby monitoruje ruch przed samochodem. Jeżeli kierowca nie zareaguje na zwolnienie lub zatrzymanie pojazdu jadącego przed nim, samochód wyposażony w City Safety automatycznie zahamuje, unikając zderzenia. System jest aktywny przy prędkościach do 50 km/h.

Volvo XC60 z technologią City Safety jako wyposażeniem standardowym jest dostępne od 127,9 tys. zł.

Volvo zaplanowało kampanię centralną, ogólnopolską, ale też dostarczyło materiały autoryzowanym dilerom, którzy mogą prowadzić działania w lokalnych mediach.

Główne kanały komunikacji to telewizja, radio, a także całostronicowe reklamy w kolorowych magazynach – tygodnikach opinii, miesięcznikach dla kobiet, prasie biznesowej i motoryzacyjnej. Cyfrowe billboardy można zobaczyć w kluczowych portalach internetowych, a wybrani klienci otrzymali dedykowanego tej kampanii informacyjnego e-maila. Volvo postanowiło dotrzeć z przekazem, używając nośników wielkoformatowych w ośmiu dużych miastach (billboardy, backlighty i frontlighty). Pomyślano także o użytkownikach urządzeń przenośnych i dla tej grupy przygotowana została reklama w Mobile RSS.

Za opracowanie materiałów odpowiadała agencja Amsterdam Arnold, a nad ich adaptacją w kraju pracowała agencja reklamowa Good (wcześniej Brainshop U-boot). Materiały elektroniczne przygotowała firma K2 Internet, a media zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,