M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Największa w historii Śnieżki kampania

Beata Goczał | 25 maja 2012, 06:00

Kampania nowych farb podkreśla ich korzyści funkcjonalne i emocjonalne.

Fabryka Farb i Lakierów "Śnieżka" ruszyła z największą w swojej historii kampanią reklamową farb marki Śnieżka.  Oparta na haśle "Śnieżka Satynowa. Nowe oblicze koloru” kampania promować będzie nowy wyrób w ofercie marki: farbę do wnętrz Śnieżka Satynowa.

Kampania wskazująca na główne korzyści funkcjonalne i emocjonalne, jakie Śnieżka oferuje konsumentom, obejmie telewizję, radio, prasę i internet. W telewizji wyemitowany zostanie spot pokazujący wpływ koloru na samopoczucie i nastrój człowieka. Będzie można go zobaczyć w największych polskich stacjach telewizyjnych w różnych kanałach, m.in. TVP, Polsat i TVN.

Działania w prasie nakierowane będą na obecność w tytułach branżowych o tematyce wnętrzarskiej i lifestyle'owej. W czasopismach ukażą się reklamy zwracające uwagę czytelników na główne zalety wykorzystania farb Śnieżka. Kampania zwraca uwagę na unikatowy atrybut kolekcji Śnieżka Satynowa – pięć razy wyższą odporność na szorowanie na mokro w porównaniu z farbami lateksowymi odpornymi na mycie.

Za kreację kampanii odpowiada Eskadra, za planowanie i zakup mediów - Initiative Warszawa.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,