Sieć restauracji Chłopskie Jadło, zarządzana przez Sfinks Polska, wprowadza nowe logo, modernizuje wystrój lokali, zmienia kartę dań i stronę internetową. Motywem przewodnim odświeżonych restauracji jest kurka oraz zaaranżowane w nowoczesny sposób elementy folklorystyczne. W nowym menu Chłopskiego Jadła znajdują się tradycyjne dania kuchni polskiej serwowane w lżejszym wydaniu. Pełna zmiana wizualizacji zakończy się w czerwcu.
Restauracje Chłopskie Jadło zyskały nowe szyldy z motywem kurki, a także wpisujące się w nowy projekt wizualizacji zmiany w wystroju wnętrz.
– Kompleksowe zmiany zachodzące w Chłopskim Jadle mają swoje odzwierciedlenie nie tylko w wyglądzie lokali, ale przede wszystkim w karcie dań. Tradycyjną kuchnię polską będziemy podawać w nieco lżejszej formie. Chcemy, aby Chłopskie Jadło było również przyjazne rodzinom, dlatego w każdym lokalu będzie wydzielony kącik dla dzieci. Dodatkowo w menu znajdą się dedykowane dzieciom zestawy – mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki zarządzającej siecią Chłopskie Jadło.
Karta dań została zmieniona zarówno od strony wizualnej, jak i kulinarnej. Po raz pierwszy w menu Chłopskiego Jadła znalazły się np. sałaty. Nowości dotyczą także karty alkoholi, w której znalazły się bazujące na tradycyjnych składnikach drinki specjalnie skomponowane dla restauracji Chłopskie Jadło. Dodatkowo w wybranych restauracjach będą dostępne wkładki lokalne zawierające charakterystyczne dla danego regionu potrawy.
Zmianie i unowocześnieniu uległa również strona www.chlopskiejadlo.pl. Znajduje się na niej aktualna karta dań, adresy restauracji wraz z mapkami ich lokalizacji, zdjęcia i wizualizacje Chłopskiego Jadła.