Kraj

Nowa kampania lodów Nestle promuje Pirulo Banan

Działaniom reklamowym towarzyszy też konkurs dla najmłodszych.

Nestlé Polska wystartowało z nową kampanią telewizyjną promującą lody dla dzieci Pirulo Banan. Na stronie www.dlafanabanana.pl towarzyszy jej konkurs.

Na potrzeby kampanii powstał nowy spot, w którym bohater znany z opakowań lodów Pirulo Banan zachęca do odwiedzenia wyspy lodów Nestlé i wzięcia udziału w zabawie na stronie www.dlafanabanana.pl. Do 10 czerwca na stronie internetowej potrwa konkurs dla dzieci z nagrodami. Aby je wygrać, należy zagrać w grę zręcznościową i uzyskać jak największą liczbę punktów.

Pomysłodawcą i realizatorem kampanii są Atmedia, które odpowiadają również za przygotowanie spotu telewizyjnego. Reklama pojawi się w wybranych kanałach telewizyjnych oraz na stronach internetowych skierowanych do dzieci. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Organizatorem konkursu na stronie www.dlafanabanana.pl jest Sfera.

Pirulo Banan to lód, który wygląda jak banan, a smakuje jak mandarynka. Dodatkową frajdą dla dzieci jest to, że można go obrać jak prawdziwego banana i zjeść w całości razem z żelową skórką o smaku mandarynki.