Kraj

Hoop kontynuuje strategię letnich aktywności promocyjnych syropów

Wspiera markę Paola loterią konsumencką.

Hoop Polska rozpoczął loterię konsumencką (potrwa do 8 lipca) syropów marki Paola pod hasłem “Orzeźwiamy smakiem, rozpieszczamy nagrodami”.

Paola kontynuuje strategię letnich aktywności promocyjnych. Po ubiegłorocznej kampanii reklamowej przeprowadzonej w lecie po raz pierwszy w historii segmentu syropów marka kontynuuje działania prowadzone o tej porze roku.

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić dwa dowolne syropy o poj. 0,43 l lub jeden o poj. 0,97 l, zachować paragon i wysłać SMS-a pod wskazany numer. W loterii biorą udział wszystkie produkty pod marką Paola Syrop Owocowy. Co tydzień odbywać się będą losowania 10 blenderów marki Zelmer, których w sumie zostanie rozlosowanych 60. Nagrodą główną, w której wezmą udział wszystkie zgłoszenia, jest bon IKEA o wartości 15 tys. zł na zakup kuchni.

Komunikacja loterii odbywać się będzie w internecie w serwisie www.paola.pl, gdzie zawieszona została specjalna strona loteryjna, oraz w Facebooku. W internecie prowadzona będzie również kampania reklamowa loterii. Loteria będzie promowana również w punktach sprzedaży.

Za realizację oraz promocję loterii odpowiada agencja OS3.

Paola ma w rynku syropów 17,9 proc. udziałów wartościowych i 16,1 proc. udziałów ilościowych (Hoop Polska za Nielsenem, MAT FM2012). W kategorii tej konkuruje m.in. z marką Łowicz (Agros Nova).