Kraj

Totalizator Sportowy przegląda oferty trzech domów mediowych

Totalizator Sportowy Sp. z o.o. prowadzi rozmowy z trzema domami mediowymi na temat obsługi części swojego telewizyjnego budżetu mediowego, który...

Totalizator Sportowy Sp. z o.o. prowadzi rozmowy z trzema domami mediowymi na temat obsługi części swojego telewizyjnego budżetu mediowego, który nie jest alokowany w telewizji Polsat. “Rzeczywiście rozmawiamy z domami mediowymi, ale na tym etapie ich nazw nie ujawniamy” – powiedziała Iwona Borkowska, dyrektor marketingu Totalizatora Sportowego. Wartość budżetu, jakiego dotyczy przegląd, nie została podana. Wiadomo jednak, że Totalizator Sportowy jest związany umową z telewizją Polsat zobowiązującą go do alokowania 75 proc. swoich telewizyjnych wydatków reklamowych właśnie w tej stacji. Przegląd dotyczy więc pozostałej części budżetu, która dotychczas nie była obsługiwana przez żaden dom mediowy. W ub.r. łączne wydatki reklamowe Totalizatora Sportowego wyniosły według cenników 49 mln zł, z czego w telewizjach wydano 34 mln zł, a 25 mln zł trafiło do Polsatu i TV4. Termin ewentualnej decyzji w przeglądzie nie jest znany. (PR)