Kraj

Alior Sync startuje z drugim projektem prelaunchowym

Bank uruchomił website z niecodzienną akcją rekrutacji nowych klientów.

Alior Sync startuje z drugim projektem prelaunchowym
Alior Sync uruchomił serwis Ty i Sync, w którym w niecodzienny sposób rekrutuje klientów do nowego banku internetowego. Każdy internauta może wybrać sobie pięć cyfr z numeru nowego konta i za to otrzymuje 20 zł na nowo otwarty rachunek. Za odpowiedź na ankietę można otrzymać dodatkowe 100 zł. Bank przygotował także pulę nagród rzeczowych jak MacBooki Air, iPhone’y, konsole o łącznej wartości 140 tys. zł. Otrzymają je ci, którym uda się namówić do nowego banku największą liczbę znajomych.

Site przygotowała agencja Artegence. Serwis został zbudowany w technologii HTML5, która pozwala na przeglądanie jej także na iPhonie i iPadzie.

Ty i Sync to już drugi projekt promocyjny przed startem banku, pierwszy polegał na zgłaszaniu przez internautów pomysłów na idealny bank. Alior Bank zapowiada start marki Sync jeszcze przed wakacjami.