M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Transformacje w Ogilvy Group Poland

Maciej Florek | 25 maja 2012, 06:00

Powstała struktura Ogilvy & Mather Advertising. Doszło do wielu awansów. Z Ogilvy Interactive żegna się Małgorzata Skorwider - szefowa digitalowej dywizji grupy.

Grupa Ogilvy w Polsce podjęła decyzje o zmianach w strukturze portfolio spółek. Od 1 czerwca działalność operacyjna Gruppy66 Ogilvy i Mather Communications zostanie połączona, tworząc agencję Ogilvy & Mather Advertising. Przekształceniu towarzyszą awanse na kluczowych stanowiskach grupy.

Olga Sobieraj - dotychczasowy managing director spółki Gruppa66 Ogilvy - obejmie stanowisko chief operating officer, member of the board Grupy Ogilvy w Polsce. Managing directorem nowej struktury Ogilvy & Mather Advertising zostanie Wojciech Putrzyński, który od siedmiu lat zarządzał spółkami Mather Communications/SoHo Square. Na czele kreacji Ogilvy & Mather Advertising stanie Jan Majle jako dyrektor kreatywny. Dotychczasowy szef strategii Mather Communications/SoHo Square Anna Sowińska dołączy do zarządzanego przez Elżbietę Twardowską zespołu Ogilvy Brand Consulting na stanowisku dyrektora strategicznego.

Grupa Ogilvy w Polsce – jako część międzynarodowej struktury WPP – prowadzi działania związane z  wdrażaniem programu "digital@ogilvy". Jego podstawą jest podejście do digitalu jako medium integrującego wszystkie komunikacyjne działania 360 stopni.

Olga Sobieraj związana jest z Ogilvy w Polsce od 13 lat. W zakresie jej obowiązków jako chief operating officera leżeć będzie zarządzanie wszystkimi spółkami Grupy Ogilvy w Polsce, ze szczególnym naciskiem na integrację i koordynację ich pracy.

- Od wielu miesięcy Olga jest liderem w naszej organizacji w zakresie integrowania i digitalizacji nie tylko wszystkich naszych podmiotów, starając się, aby każdy znaczący projekt w naszej firmie traktowany był zgodnie z filozofią "digital@ogilvy". Dzisiaj jest czas, aby nad tym wyzwaniem mógł skupić się nasz kluczowy lider w jeszcze większym wymiarze i zakresie. Olga Sobieraj realizuje wyzwanie, które w moim pojęciu jest strategicznym kierunkiem rozwoju naszej firmy i będzie decydować o tym, gdzie na mapie nowoczesnych firm komunikacyjnych będzie pozycjonować się Ogilvy w Polsce w niedalekiej przyszłości – mówi Tomasz Bałuk, CEO Ogilvy Group Polska. - Dla nas wszystkich ogromne znaczenie ma także fakt, że w wyniku tych zmian w ramach całej grupy nie przewidujemy ani jednego zwolnienia – dodaje Bałuk.

Wojciech Putrzyński – nowy dyrektor zarządzający Ogilvy & Mather Advertising - od siedmiu lat zarządzał spółkami Mather Communications/SoHo Square. Agencja SoHo Square, również zarządzana przez Putrzyńskiego, zostanie zachowana w ramach wewnętrznej struktury Grupy Ogilvy i będzie dalej funkcjonować, obsługując m.in. markę Avon na ponad 35 rynkach w regionie EMEA.

Jednocześnie z agencją rozstaje się szefowa Ogilvy Interactive Małgorzata Skorwider. Obecnie prowadzona jest rekrutacja leadera digital i interactive.

Po zmianach Ogilvy Group Poland obejmie siedem spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: Ogilvy & Mather Advertising, SoHo Square, Ogilvy Action - agencję marketingu zintegrowanego, operującą szczególnie w obszarach: promotional, shopper, trade i experiential marketingu, Ogilvy Interactive, Ogilvy PR (PR korporacyjny, produktowy, eventy, sponsoring), Ogilvy Brand Consulting wyspecjalizowaną w zakresie doradztwa strategicznego oraz dom produkcyjny Redworks zajmujący się produkcją broadcastową, DTP i print managementem, będący hubem adaptacyjnym dla klientów w regionie EMEA.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , ,