Kraj

UPS kontynuuje kampanię z jesieni ub.r.

Firma startuje z komunikacją "We Love Logistics".

UPS kontynuuje kampanię z jesieni ub.r.
Firma logistyczna UPS rozpoczęła w Polsce kampanię reklamową pod hasłem “We Love Logistics”. Jest ona kontynuacją działań rozpoczętych jesienią ub.r., o których pisaliśmy w MMP24 z dn. 29 września 2011 r.

Przez sześć tygodni w biznesowych kanałach telewizyjnych, a także po wieczornych programach informacyjnych emitowane są spoty telewizyjne, natomiast do końca czerwca w głównych portalach internetowych pojawiać się będą bannery reklamowe.

W ramach kampanii przygotowano 30-sekundowe spoty telewizyjne “We Love Logistics” oraz bannery internetowe z charakterystycznym dla UPS elementem serca. Kampanii towarzyszy piosenka, “To logistyka”, którą w wersji polskiej wykonuje Anna Wiśniewska. W piosence wykorzystana została melodia z utworu ”That’s Amore” Deana Martina. Bannery zostały opatrzone hasłami wyjaśniającymi znaczenie usług logistycznych we współczesnym biznesie. Cała kampania, podobnie jak jej pierwsza edycja emitowana jesienią 2011 r., opiera się na przekazie pasji do logistyki. Podkreśla ona również rolę UPS jako eksperta i pioniera w tej dziedzinie. Autorem globalnej odsłony kampanii jest agencja Ogilvy & Mather Worldwide. Firma planuje kolejną edycję kampanii w drugiej połowie roku.