Kraj

Big Milk ponownie z wielką promocją patyczkową

Unilever wspiera markę lodów Algida Big Milk.

 

Big Milk ponownie z wielką promocją patyczkową
Należąca do Unilever Polska Algida wspiera kolejny raz markę lodów Big Milk loterią pod hasłem “Szczęście sprzyja lodożercom”. W tegorocznej 11. edycji patyczkowej promocji oprócz 6 mln lodów na konsumentów czeka tysiąc kieszonkowych kamer HD Sony Bloggie.

Mechanizm promocji pozostaje niezmieniony – kupując jednego loda Big Milk w promocyjnym opakowaniu, konsument otrzymuje szansę wygrania kolejnego. Nowością są napisy “Wygrałeś Bloggie” znajdujące się na patyczku Big Milka. Stanowi on dowód wygrania kamery Sony Bloggie.

W trakcie wszystkich poprzednich edycji promocji w ręce konsumentów trafiło prawie 80 mln wygrywających patyczków, a co za tym idzie – gratisowych lodów Big Milk. Jak co roku promocja patykowa potrwa do 30 września br. Objęte nią zostały wszystkie smaki Big Milk: Śmietankowy, Stracciatella, Bambi, Fruit, Toffi oraz Trio.

Loteria jest organizowana przez Unilever Polska. Obsługą od strony zakupu mediów na potrzeby kampanii wspierającej loterię zajmuje się PHD Media Direction. Działania reklamowe obejmują telewizję, radio i internet.

Kampania telewizyjna i internetowa trwa od początku maja do końca lipca, kampania radiowa zaplanowana jest na czerwiec.