Kraj

Sales Link realizuje promocyjną akcję dla Algidy (Unilever Polska)

Przez 8 weekendów do końca czerwca w największych miastach Polski podczas dwudniowych akcji animacyjnych konsumenci będą mogli zobaczyć wystawy "śmietankowych...

Przez 8 weekendów do końca czerwca w największych miastach Polski podczas dwudniowych akcji animacyjnych konsumenci będą mogli zobaczyć wystawy “śmietankowych zdjęć” prezentowanych na terenach galerii handlowych. Jest to część działań przygotowanych przez Sales Link (odpowiedzialną za projekt, kreację i realizację akcji) dla marki Algida (Unilever Polska SA), których celem jest promocja nowych, śmietankowych smaków lodów. W akcjach animacyjnych “Śmietankowej Strefy” użyte zostały roll-upy, plakaty informujące o wystawie, specjalnie eksponowane lodówki. Akcja jest częścią trwającej kampanii promocyjnej dla marki Algida. Działania ATL – ogłoszenia prasowe, reklamę telewizyjną, przygotowała agencja McCann-Erickson. (AMS)