Kraj

Nestle promuje miksy kawowe Nescafe

Marka obecna jest w sieci Cinema City w całej Polsce.

Nestle Polska wystartowało z kampanią promującą miksy kawowe Nescafe. Pod hasłem “Nescafe rozkręca Twój dzień” marka będzie obecna w kinach sieci Cinema City w całej Polsce.

Każdy, kto do 7 czerwca zakupi bilet na seans filmowy w kinie Cinema City, otrzyma paluszek Nescafe 3 in 1 Classic. W ciągu miesiąca rozdanych zostanie 500 tys. sampli. – Zdecydowaliśmy się na współpracę z siecią Cinema City ze względu na jej ogólnopolski charakter, największą liczbę sal kinowych oraz obecność w większych i mniejszych miastach. Z kampanią jesteśmy obecni w 33 kinach – mówi Dorota Gawrońska, product manager w firmie Nestle Polska.

W ramach kampanii na ekranach kinowych będzie wyświetlany nowy spot reklamowy Nescafe 3 in 1 Classic. Za adaptację spotu i przygotowanie kampanii odpowiada agencja Publicis. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC. Kampanii i samplingowi w kasach kinowych będą towarzyszyły roll-upy oraz reklama na ekranach plazmowych, a w wybranych kinach pojawią się specjalnie zaprojektowane zagłówki na fotelach.