Przetargi

HJ Heinz Polska wybrał agencję do social mediów

Zjednoczenie.com obsłuży marki Pudliszki i Heinz w społecznościach przez najbliższy rok.

Na drodze dwuetapowego przetargu, którego przedmiotem była kompleksowa obsługa marek Pudliszki oraz Heinz w zakresie social mediów, została wyłoniona agencja Zjednoczenie.com. O tym konkursie pisaliśmy w MMP24 z dnia 15 marca br

W ramach prowadzonych działań agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii komunikacji w social mediach dla marek Pudliszki i Heinz oraz jej realizację przez najbliższy rok. Zakres aktywności będzie obejmował między innymi prowadzenie profili marek w Facebooku oraz współpracę z blogosferą.

Zjednoczenie.com przejęła prowadzenie fan page’a marki Pudliszki oraz rozpoczęła wparcie kampanii “Pudliszkowanie” prowadzonej w telewizji. Na potrzeby kampanii stworzyła minisite www.pudliszkowanie.pl, a fani marki w Facebooku mogą wziąć udział w konkursach i zabawach.

Do momentu zamknięcia tego wydania MMP24 nie udało nam się ustalić, ile agencji zaproszono do przetargu ani które to były agencje.