Kraj

Invest Bank ma swoją ekipę [wideo]

Bank startuje z nową platformą komunikacji pt. "Trzech panów".

Agencja reklamowa Schulz Brand Friendly, która w kwietniu br. wygrała przetarg zorganizowany przez Invest Bank (patrz MMP24 z 11.04 br.), przygotowała dla niego nową platformę komunikacji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F9Ok7XyQiEos%3Fversion%3D3%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Startuje ona wraz z odsłoną nowej kampanii reklamowej, która będzie prowadzona w telewizji (emisja spotów w Polsacie oraz TVP) i prasie (magazyny kobiece).

Bank promuje w niej kredyty gotówkowe (do 80 tys. zł na dowolny cel, do pięciu lat). Kreacja opiera się na idei trzech przedstawicieli banku, którzy doskonale rozumieją swoich klientów i w profesjonalny sposób odpowiadają na ich potrzeby.

Produkcja i postprodukcja filmu została zrealizowana w Alvernia Studios.

Kampania będzie widoczna także w internecie i oddziałach banku.

Schulz zajął się również zakupem mediów do tej kampanii.

W nowej formule bank będzie promował także inne swoje produkty.