Przetargi

Bacardi-Martini rozpoczął przetarg na budżet mediowy

Koncern Bacardi-Martini Polska rozpoczął przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego. Umowa z obsługującym spółkę do tej pory domem mediowym Starlink...

Koncern Bacardi-Martini Polska rozpoczął przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego. Umowa z obsługującym spółkę do tej pory domem mediowym Starlink zakończyła się pod koniec marca. “Aktualnie w przetargu biorą udział 3 domy mediowe, ale lista jest nadal otwarta” – mówi Arkadiusz Trela, dyrektor ds. marketingu w Bacardi-Martini Polska. Spółka nie wymienia nazw zaproszonych domów mediowych. Zamierza zakończyć przetarg w czerwcu. W połowie maja będą miały miejsce prezentacje. Przy wyborze domu mediowego spółkę wspomaga firma audytorska Fair Brother współpracująca z Bacardi-Martini globalnie od kilku lat. Prowadzi ona niezależny audyt kampanii reklamowych tego producenta, który obejmuje także rynek polski. Pod względem reklamowym marka Bacardi jest obsługiwana w Polsce przez agencję Abovo, a marka Martini przez agencję Hossa. (PU)