Kraj

Sky Club ma dyrektora marketingu

Nowo utworzone stanowisko objął Maciej Bittner.

Sky Club ma dyrektora marketingu
Biuro podróży Sky Club operujące pod dwiema markami – własną oraz Triada – utworzyło stanowisko dyrektora marketingu, które objął Maciej Bittner. Podlega mu koordynacja wszelkich działań marketingowych, planowanie kampanii reklamowych, współpraca z agencjami i pozyskiwanie partnerów do działań promocyjnych.

Maciej Bittner wcześniej pracował m.in. w AIP Group, gdzie zajmował się marketingiem internetowym i realizacją ogólnopolskich kampanii promocyjnych. Doświadczenie w turystyce zdobywał m.in. w agencji interaktywnej Harder & Harder, gdzie odpowiadał za całościowe działania marketingowe w obszarze social mediów dla biura podróży Itaka.
Jest absolwentem filozofii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Wiedzę z zakresu marketingu zdobywał w programie Polish Open University i Oxford Brookes University.

Sky Club jest organizatorem wyjazdów pod markami Triada i Sky Club. Jesienią ub.r. firma dokonała integracji operacyjnej obu firm. Od dwóch lat Triada miała bowiem kłopoty finansowe. Wiosną tego roku zmieniła nazwę na BBPT SA. Na początku kwietnia br. sąd gospodarczy w Warszawie wyznaczył syndyka i wezwał wierzycieli do zgłaszania roszczeń. Sky Club był powiązany personalnie i kapitałowo (poprzez udziałowca – Internetowy Dom Maklerski IDM) z dawną Triadą. Wydzierżawił od niej prawa do używania marki, pod którą organizuje obecnie wycieczki. Według nieoficjalnych informacji “Rzeczpospolitej” płaci za to 30 tys. zł kwartalnie.