Zagranica

Spot Phones4U najczęściej skarżony w Wielkiej Brytanii [wideo]

Organ samoregulacyjny przedstawił ranking najbardziej kontrowersyjnych reklam.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FN2oL_gXECtg%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%22%7D
Kampania w klimacie horroru dla sieci salonów z telefonami komórkowymi Phones4U to dzieło agencji Adam & Eve. Brytyjska Advertising Standards Authority otrzymała na nią w ub.r. największą liczbę (659) skarg. Organ samoregulacyjny uznał jednak, że spot nie narusza norm etycznych i wystarczającym środkiem zabezpieczającym dzieci przed wystraszeniem jest przyjęta przez marketera zasada nieemitowania filmu przed 19.30. Na szczycie rankingu wszech czasów ASA najczęściej skarżonych reklam znajduje się spot z 2005 r. “Zinger” dla sieci KFC autorstwa agencji BBH. Skargi w jego sprawie złożyło aż 1671 konsumentów.

(BrandRepublic)