Kraj

Lotos wizerunkową kampanią zachęca do kibicowania

Za działania reklamowe odpowiada agencja Adwertajzing.

Grupa Lotos ruszyła z kampanią wizerunkową pod hasłem “Lotos kibicuje”. Za jej realizację odpowiada agencja  Adwertajzing.

Kampania będzie trwała do października br., a jej pierwszym i głównym elementem jest niestandardowy wielkopowierzchniowy billboard rozstawiony w Gdańsku przy ulicy Elbląskiej obok Rafinerii Gdańskiej. Billboard przedstawia gigantyczną, ponad 200-metrową trybunę sportową, na której jest 247 pracowników.

Grupa Lotos angażuje się od wielu lat w sponsoring sportowy, np.  Kajetana Kajetanowicza i Jarka Barana (Lotos Dynamic Rally Team), sportowców działających pod auspicjami Polskiego Związku Narciarskiego, klubu piłkarskiego Lechia Gdańsk, drużyny Lotos Gdynia, I-ligowego zespołu hokejowego Stoczniowiec Gdańsk, I-ligowej męskiej i żeńskiej drużyny piłki ręcznej (AWFiS Gdańsk), koszykówki męskiej (Czarni Słupsk) oraz klubu lekkoatletycznego SKLA Sopot, drużyny koszykarskiej Trefl Sopot czy Gdańskiego Klubu Żużlowego “Wybrzeże”.

Poza kampanią outdoorową Grupa Lotos planuje również świetlną wizualizację na budynku siedziby spółki oraz szereg działań promocyjnych w prasie i internecie.