Kraj

Legenda powraca w nowej kampanii Vifona (wideo)

Tan-Viet wspiera kampanią nowy produkt w ofercie.

 

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FyX_4z9dZMJU%22%7D
Tan-Viet International w kampanii pod hasłem “Wejście woka – legenda powraca!” promuje nowy produkt w ofercie marki Vifon. Danie Wok Smoka wyróżnia specjalnie opracowany makaron oraz swoboda wyboru, dzięki czemu danie można tradycyjnie zalać lub usmażyć w azjatyckim stylu na woku lub patelni, dodając warzywa. Wok Smoka występuje w czterech wariantach smakowych: Kurczak Złoty, curry, ostro-kwaśny i wołowo-grzybowy.

Kampania oparta jest na telewizji, internecie, mediach społecznościowych i punktach sprzedaży. Spot reklamowy został nakręcony przy udziale Artura Cieciórskiego, zwycięzcy II edycji programu “You can dance”. Kampania potrwa do 17 czerwca. Jest to wspólny projekt agencji Dobra Nasza i działu marketingu Tan-Viet International. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MPG.