Kraj

Movenpick w lodach impulsowych

Nestle wierzy w potencjał segmentu premium tej kategorii lodów.

Nestle Polska w tegorocznym sezonie wprowadziło na rynek impulsowe lody pod marką Movenpick. Przypomnijmy, że marketer wprowadził ten brand na rynek w postaci lodów familijnych w ub.r., o czym pisaliśmy w MMP24 z dn. 15 kwietnia 2011 r.

Lody impulsowe są największym segmentem na rynku lodów w Polsce. W dalszym ciągu napędzają sprzedaż, ale już w mniejszym stopniu niż w poprzednich sezonach.

Jak mówi Agnieszka Cisło, senior product manager w dziale lodów Nestle Polska, jednym z ważniejszych trendów  widocznych na rynku lodów jest rozwój segmentu premium. – Konsument coraz częściej sięga po lody bogatsze, łączące różne smaki i dodatki, jak np. polewy, sosy, bakalie czy kawałki czekolady. Dlatego właśnie Nestlé postanowiło rozszerzyć ofertę rożków premium o dwie propozycje marki Movenpick. Są to rożek śmietankowo-truskawkowy i rożek waniliowy oblany sosem o smaku czekoladowym i posypany siekanymi migdałami.

Produkt, podobnie jak pozostałe marki lodów z portfolio Nestle, wspierany jest zarówno loterią konsumencką, jak i kampanią reklamową, o czym pisaliśmy w MMP24 z dn. 4 kwietnia br.