Nestle Polska w tegorocznym sezonie wprowadziło na rynek impulsowe lody pod marką Movenpick. Przypomnijmy, że marketer wprowadził ten brand na rynek w postaci lodów familijnych w ub.r., o czym pisaliśmy w MMP24 z dn. 15 kwietnia 2011 r.
Lody impulsowe są największym segmentem na rynku lodów w Polsce. W dalszym ciągu napędzają sprzedaż, ale już w mniejszym stopniu niż w poprzednich sezonach.
Jak mówi Agnieszka Cisło, senior product manager w dziale lodów Nestle Polska, jednym z ważniejszych trendów widocznych na rynku lodów jest rozwój segmentu premium. – Konsument coraz częściej sięga po lody bogatsze, łączące różne smaki i dodatki, jak np. polewy, sosy, bakalie czy kawałki czekolady. Dlatego właśnie Nestlé postanowiło rozszerzyć ofertę rożków premium o dwie propozycje marki Movenpick. Są to rożek śmietankowo-truskawkowy i rożek waniliowy oblany sosem o smaku czekoladowym i posypany siekanymi migdałami.
Produkt, podobnie jak pozostałe marki lodów z portfolio Nestle, wspierany jest zarówno loterią konsumencką, jak i kampanią reklamową, o czym pisaliśmy w MMP24 z dn. 4 kwietnia br.