Zagranica

P&G wygrywa pierwszą rundę pojedynku z S.C. Johnson

Sąd w Nowym Jorku wydał decyzję o wstrzymaniu emisji porównawczej reklamy telewizyjnej firmy S.C. Johnson. W reklamie ściereczek Pledge Grab-It...

Sąd w Nowym Jorku wydał decyzję o wstrzymaniu emisji porównawczej reklamy telewizyjnej firmy S.C. Johnson. W reklamie ściereczek Pledge Grab-It firma S.C. Johnson przedstawia je jako znacznie lepsze od konkurencyjnego produktu -Swiffer firmy Procter & Gamble. Powodem jest różnicy jakości jest grubość włókien użytych do ich produkcji. Przeciwko emisji reklamy zaprotestował P&G, który złożył pozew o wstrzymanie emisji spotu, uzasadniając, że prowadzi on do fałszywych wniosków oraz może spowodować nieodwracalne szkody. S.C. Johnson stwierdził w specjalnym oświadczeniu, że nie zgadza się z orzeczeniem sądu, ale nie zdecydował jeszcze, czy odwoła się od decyzji.