Kraj

Henio z Tesco apeluje do polskich piłkarzy [wideo]

W sieci pojawił się kolejny, po "Natanku Batmanku", viral autorstwa Pride & Glory Interactive i studia Xantus.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FYjWJoQFxLMY%26fb_source%3Dmessage%22%7D
W minioną sobotę w godzinach wieczornych do internetu trafił film wirusowy zrealizowany dla sieci Tesco. Tym razem viral odnosi się do zbliżających się mistrzostw UEFA Euro 2012. Jeden z bohaterów  marki – Henio – wciela się w postaci europejskich piłkarzy. Copy ma być apelem do polskich zawodników  przed spotkaniami w pierwszej fazie turnieju.

Jest to drugi, po “Natanku Batmanku”, viral stworzony dla marki Tesco. Jak w poprzednim przypadku za pomysł i kreację odpowiada agencja Pride & Glory Interactive. Produkcją zajęło się studio Xantus.