Kraj

Reorganizacja w marketingu Castrola

W związku z awansem Sławomira Radonia w strukturach międzynarodowych koncernu p.o. szefem marketingu jest Anna Wilczewska. Nową funkcję objął także Krzysztof Nakoneczny.

Sławomir Radoń objął stanowisko country managera Castrol Polska. Przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję dyrektora marketingu na Europę Środkową i odpowiadał za inicjatywy marketingowe, w tym związane ze sponsoringiem UEFA Euro 2012 w Polsce, Niemczech i krajach Europy Wschodniej, a także za stworzenie strategii dla biznesu automotive w Polsce. W związku z jego awansem funkcję p.o. szefa marketingu objęła Anna Wilczewska, która przez ostatnie cztery lata w marketingu Castrola odpowiadała za współpracę z warsztatami nieautoryzowanymi oraz szeroko pojętą komunikację marketingową do ostatecznego klienta. Obecnie trwa proces rekrutacji wewnętrznej na stanowisko, które pełnił Radoń. 

Nową funkcję w strukturach międzynarodowych objął także Krzysztof Nakoneczny, dotychczas dyrektor sprzedaży BP. Został on dyrektorem ds. rozwoju OEM FWS na region Europy Środkowej.

Przypomnijmy, że Castrol Polska oraz BP Polska od roku 2010 wchodzą w skład BP Europa SE z siedzibą w Hamburgu.