Kraj

IAA wybrało najlepszą kampanię promocyjną miejsc

Gminy Radzionków, Śrem i miasto Poznań nagrodzono za kampanie reklamowe.

Zwycięzca konkursu IAA na najlepszą kampanię promocyjną miejsc został wybrany 30 maja podczas Kongresu Regionów w Świdnicy. Konkurs organizowany przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce obejmował pięć kategorii, w ramach których były rozpatrywane zgłoszone do konkursu projekty.

W wyniku analizy nadesłanych projektów przyznano trzy wyróżnienia, w tym jedno główne i jedno specjalne.

IAA wybrało najlepszą kampanię promocyjną miejsc
Wyróżnienie główne trafiło do gminy Radzionków za kampanię “Inwestorów traktujemy po królewsku”.
Członkowie jury określili ten projekt jako wybitnie jasno wskazujący na główne przesłanie kreacji – “Radzionków zaprasza i wspiera inwestorów”. Dodatkowym atutem tej kampanii była jednoznaczność jej
koncepcji, zrealizowana w interesujący i zabawny sposób.

Najlepszą kampanią opartą na wydarzeniu specjalnym okazała się kampania gminy Śrem – “I love Śrem”.
Punktem wyjścia do realizacji tego projektu promocyjnego było zgromadzenie materiału zdjęciowego z
odbywających się na terenie gminy festynów i imprez okolicznościowych, podczas których głównymi bohaterami byli
sami mieszkańcy. Oni też stali się twarzami kampanii “I love Śrem”.

Wyróżnienie specjalne otrzymało miasto Poznań w dodatkowej kategorii konkursowej wskazującej na związek
miasta z biznesem. Kampania “Szczęśliwe marki pod szczęśliwą gwiazdą” w bardzo silny sposób uwypuklała biznesowe aspiracje miasta Poznań i rolę, jaką odgrywa biznes w jego funkcjonowaniu oraz kształtowaniu wizerunku na zewnątrz.