Zwycięzca konkursu IAA na najlepszą kampanię promocyjną miejsc został wybrany 30 maja podczas Kongresu Regionów w Świdnicy. Konkurs organizowany przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce obejmował pięć kategorii, w ramach których były rozpatrywane zgłoszone do konkursu projekty.
W wyniku analizy nadesłanych projektów przyznano trzy wyróżnienia, w tym jedno główne i jedno specjalne.
Wyróżnienie główne trafiło do gminy Radzionków za kampanię “Inwestorów traktujemy po królewsku”.
Członkowie jury określili ten projekt jako wybitnie jasno wskazujący na główne przesłanie kreacji – “Radzionków zaprasza i wspiera inwestorów”. Dodatkowym atutem tej kampanii była jednoznaczność jej
koncepcji, zrealizowana w interesujący i zabawny sposób.
Najlepszą kampanią opartą na wydarzeniu specjalnym okazała się kampania gminy Śrem – “I love Śrem”.
Punktem wyjścia do realizacji tego projektu promocyjnego było zgromadzenie materiału zdjęciowego z
odbywających się na terenie gminy festynów i imprez okolicznościowych, podczas których głównymi bohaterami byli
sami mieszkańcy. Oni też stali się twarzami kampanii “I love Śrem”.
Wyróżnienie specjalne otrzymało miasto Poznań w dodatkowej kategorii konkursowej wskazującej na związek
miasta z biznesem. Kampania “Szczęśliwe marki pod szczęśliwą gwiazdą” w bardzo silny sposób uwypuklała biznesowe aspiracje miasta Poznań i rolę, jaką odgrywa biznes w jego funkcjonowaniu oraz kształtowaniu wizerunku na zewnątrz.