Kraj

Przetarg Warty potrwa dwa miesiące

O budżet ubezpieczyciela będzie walczyło dziewięć agencji.

Firma ubezpieczeniowa Warta (TUiR “Warta” oraz TUnŻ “Warta”) zaprosiła dziewięć agencji do przetargu reklamowego: dotychczas obsługującą ją agencję G7 oraz DDB, Just, Heads, Heart & Brain, Hypermedia, Lowe GGK, McCann oraz What.

– Od agencji będziemy oczekiwać kompleksowych usług, czyli wsparcia w obszarach ATL, BTL i internetu oraz propozycji ciekawych projektów niestandardowej komunikacji – zapowiada Bogusława Potacka, dyrektor departamentu marketingu i PR Warty. – Jak widać z listy zaproszonych agencji, nie kierowaliśmy się wyłącznie wielkością firmy – co jest częstym zjawiskiem w dużych korporacjach – ale docenialiśmy umiejętności mniejszych i potencjał stworzenia interesujących kreacji – przekonuje.

Agencje muszą teraz przygotować konkretne koncepty kreatywne już pod kątem potrzeb Warty. Najlepsze z nich zostaną poddane ocenie klientów w ramach specjalnie przeprowadzonego badania i na tej podstawie nastąpi wybór zwycięskiej agencji.

Ogłoszenie wyników przetargu jest planowane na przełom lipca i sierpnia.

Przypomnijmy, że dwa tygodnie temu Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) zgodziła się, by niemiecka firma ubezpieczeniowa Talanx International AG i japoński ubezpieczyciel Meiji Yasuda Life Insurance Company przejęły grupę ubezpieczeniową Warta (TUiR “Warta” oraz TUnŻ “Warta”).