Zagranica

KyoChon i Huawei mogą zamieszać w USA

Magazyn "Advertising Age" wytypował pięć brandów z zagranicy, którym wróży karierę.

Listę gorących marek otwiera Kidzania – to bardzo ciekawy koncept miasteczka dla dzieci, w którym można bawić się i uczyć, wykonując takie rzeczy, jak gotowanie w specjalnej kuchni czy nawet operowanie w dziecięcym szpitalu. Idea polega na udostępnieniu dzieciom jak najbardziej realistycznego doświadczenia. Pierwsze miasteczko Kidzania powstało w Meksyku, teraz koncept ten funkcjonuje też na innych rynkach, do USA ma trafić w tym roku.

Zdaniem “Advertising Age” marką obiecującą jest też Joe Fresh. To kanadyjska sieć sklepów typu fast fashion. Na razie otworzyła kilka placówek w Nowym Jorku.

Ciekawą marką jest także KyoChon. To sieć restauracji z koreańskim jedzeniem. Przypisuje się jej powrót mody na chrupiącego kurczaka smażonego w głębokim tłuszczu. Obecnie sieć jest znana w Korei i Chinach, ma też lokale w Nowym Jorku. Planuje dalszy rozwój w USA na zasadach franczyzy.

Dziennikarze “Advertising Age” zwrócili uwagę także na Huawei, wielkiego chińskiego producenta telefonów. Do tej pory był kojarzony z tanimi aparatami, ale coraz śmielej wchodzi na rynek smartofnów. Jego urządzenia pojawiają się właśnie u amerykańskich operatów.

Listę zamyka Sandro and Maje, sieć odzieżowa znana dobrze w Paryżu, która w lutym br. otworzyła swój pierwszy sklep w USA.

(AdAge.com)