M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lemon Sky ponownie dla KFC

Maciej Florek | 14 czerwca 2012, 06:00

Agencja stworzyła specjalną grę, dzięki której internauci mogą wygrać darmowe desery.

KFC rozpoczęło akcję "Krusher – spróbuj mnie utrzymać”, która polega na zagraniu w specjalną grę. Grę stworzyła agencja Lemon Sky (Grupa ADV). Użytkownik wybiera swoją ulubioną wersję smakową deseru Krusher, a następnie musi go złapać myszką oraz utrzymać jak najdłużej. Jeśli opuści Krushera, traci szansę. Dodatkowo co pewien czas gracz musi rozwiązać zadanie konkursowe.

Codziennie komisja konkursowa wybiera zwycięzcę spośród 10 osób z najlepszymi wynikami, które również poprawnie rozwiązały zadania konkursowe oraz odpowiedziały na pytanie otwarte.

Aby odebrać darmowy deser, należy przyjść do jednej z restauracji KFC w wygranej koszulce oraz zamówić swój ulubiony zestaw, kubełek lub boks. Koszulka będzie dostępna w dwóch wariantach – damskim oraz męskim.
Aplikacja, ranking zwycięzców oraz regulamin konkursu są dostępne na stronie www.kfc.pl/krushers.

Konkurs "Krushers – spróbuj mnie utrzymać” będzie mieć także swoją odsłonę na Węgrzech oraz w Czechach.

Agencja Lemon Sky miała już okazję współpracować z KFC w ramach projektu KFC So Good – Augmented Reality Roadshow, realizowanego wraz z Codemedia SA.

Czytaj więcej na temat: , , ,