Kraj

Lotto kontynuuje kampanię "Warto zostać milionerem" [wideo]

Jej bohaterowie znów zdradzają swoje marzenia.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_gIEaLBuGlQ%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Totalizator Sportowy ruszył z drugą odsłoną kampanii reklamowej Lotto pod hasłem “Warto zostać milionerem”.

Jej bohaterowie odpowiadają na pytanie “Co zrobisz, gdy wygrasz w Lotto?”. Wygrana to dla nich narzędzie, które umożliwi realizację ich pasji i marzeń bliskich.

 

W drugiej odsłonie kampanii do harleyowca, górala i latarnika (bohaterowie kampanii ze stycznia br.) dołączają rajdowiec, kibic i strażak. Pierwsza z postaci chce założyć szkołę jazdy dla kobiet, piłkarski kibic Concordii Knurów pragnie sprowadzić ponownie do klubu Jerzego Dudka, strażakowi wygrana pozwoli ściągnąć do jednostki dobry wóz strażacki.

lotto_450x150_strazak

– Styczniowa kampania Lotto, która również mówiła o radości wygrywania i spełnianiu marzeń bliskich, spotkała się z bardzo dobrym odbiorem. Zdecydowaliśmy się dlatego na drugą edycję tej kampanii i przypomnienie, że pięknem tej gry są tradycja, emocje towarzyszące wygranej, a przede wszystkim możliwość spełnienia każdego marzenia. Lottomilionerów jest już 827. Średnio raz na tydzień ktoś wygrywa miliony, wygrana jest w zasięgu ręki, dlatego warto wiedzieć, na co przeznaczyć pieniądze, gry trafi się szóstkę – mówi Wojciech Szpil, członek zarządu Totalizatora Sportowego odpowiedzialny za marketing i sprzedaż.

lotto_450x150_kibic

Z przeprowadzonych badań wynika, że dla graczy Lotto możliwość spędzania czasu z rodziną, realizacja pasji czy zapewnienie dobrej przyszłości dzieciom to najważniejsze cele. Kampania przypomina, że wygrana daje właśnie taką możliwość.

lotto_450x150_kobieta

Kampania “Warto zostać milionerem Lotto” potrwa do 30 czerwca. Będzie realizowana w TV, internecie i na outdoorze. Reżyserem filmów jest Anna Maliszewska. Za kreację odpowiada konsorcjum Propeller Film i My Place, za zakup mediów ZenithOptimedia.