M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowa odsłona Maximusa

Tomasz Wygnański | 20 czerwca 2012, 06:00

Wódka z portfolio Brown-Forman debiutuje z nową butelką i kampanią.

Maximus Vodka rozpoczyna ofensywę na polskim rynku. Ten brand z portfolio Brown-Forman Polska debiutuje w nowej butelce i z nową komunikacją. Kampania Maximusa "Powstań i zdobywaj" została opracowana przez agencję Wieden + Kennedy i została przygotowana przez światowej sławy ilustratora Morta Künstlera. Na razie więcej szczegółów dotyczących kampanii nie podano.

Maximus Vodka jest własnością Brown-Forman od ub.r. Wcześniej koncern był dystrybutorem tej marki, która funkcjonowała i nadal funkcjonuje wyłącznie na polskim rynku. Przed przejęciem Maximus należał do firmy Altia Group, tej samej, która była kiedyś właścicielem brandu Finlandia, podobnie jak teraz Maximus kilka lat wcześniej przejętego przez Brown-Forman.

Według nieoficjalnych informacji Brown-Forman jako nowy właściciel Maximus Vodka ma zamiar zapewnić marce mocne wsparcie i rozszerzyć jej dystrybucję o inne kraje.

Na naszym rynku Maximus Vodka należy do segmentu domestic premium (wódka produkowana jest w Polsce), w którym konkuruje z takimi markami, jak: Bols (CEDC), Wyborowa (Pernod Ricard) czy Smirnoff Vladimir (Diageo).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,