Zagranica

Samsung z największą kampanią w USA

Model Galaxy S III zostanie w tym tygodniu wsparty przez Samsunga największą w historii tego marketera kampanią komunikacyjną na rynku amerykańskim.

Przedstawiciele Samsunga nie udzielają na chwilę obecną informacji co do wysokości budżetu tej kampanii, ale analitycy amerykańskiego rynku są przekonani, że w najbliższych kilku miesiącach będzie on większy niż całkowite, ubiegłoroczne wsparcie dla modeli Galaxy. W ub.r. wg danych Kantar Media na wsparcie modeli Galaxy Samsung przeznaczył 142 mln dol. (w 2010 r. było to 79 mln dol.).

Częścią tej kampanii będzie m.in. bezprecedensowa możliwość stworzona dla użytkowników Galaxy S III pobrania darmowych aplikacji (np. e-booków bądź plików muzycznych) poprzez 50 kiosków i blisko 40 000 citylightów.

Za zasadniczą część działań tej kampanii odpowiada należąca do grupy Publicis agencja Denuo, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.

(AdAge.com)