Kraj

Socialbakers wprowadza nowe badanie

Polskie fan page wypadają w nim dość blado w zakresie obsługi klienta.

Socialbakers ogłosił ranking marek osiągających najlepsze wyniki w zakresie social customer service. Nowe badanie dotyczące obsługi fanów w mediach społecznościowych wskazuje, że poprzez zwiększanie zasięgu w tych mediach firmy mają dużą szansę na osiągnięcie wzrostu zadowolenia klientów. Wprowadzając nowe pojęcie “Socially Devoted”, czyli zaangażowanych w kontakt z klientem, badanie Socialbakers wskazuje przedsiębiorstwa, którym udało się wcielić w życie otwartą i responsywną metodę komunikacji.

Socialbakers prezentuje wyniki tego badania na nowej platformie socially-devoted.com. W Polsce taką platformę stworzy lokalny partner – agencja FaceAddicted. Będzie ona dostępna pod adresem sociallydevoted.pl.

W pierwszej fali badania najlepiej poradził sobie fan page operatora Personal Argentina, który odpowiada na 89 proc. pytań fanów, średnio w ciągu 4 min. Polski fan page Serce i Rozum odpowiada na 56 proc. pytań w średnim czasie 3 godz. i 22 min; a Play odpowiada na 38 proc. pytań fanów na fan page’u w średnim czasie 6 godz. i 6 min.